Interjú: Akinek nem csak Újpest a negyede – CURTIS

Posted: január 10, 2014 in Interjú, Uncategorized
Címke: , , , , , , , , , ,

curtis

Curtisről először a címben említett sláger kapcsán hallottam. Majd onnantól elkezdtem nyomon követni a karrierjét, szóval engem például nem ért váratlanul az a tény, amit ma megállapíthatunk: CURTIS ma Magyarország egyik slágergyáros rappere, akinek a koncertjein több tízezrek csápolnak. Belehalok,Nekem Ez Jár, Újpest a Negyedem és még egy halom szám, aminek nem gyenge nézettsége van. Sokan szeretik, sokan utálják, de ma itthon mindenkinek, hangsúlyozom, MINDENKINEK van valamilyen véleménye Curtisről. Nekünk pedig interjút adott, amit már olvashattok is!

- Először is szeretném megköszönni, hogy elvállaltad az interjút. Az első kérdésem az lenne, hogy, hogyan kerültél kapcsolatba a rap zenével?

-Béke nektek és minden hip hop kedvelőnek. Kb 6/7 éves lehettem mikor Dr Dre Chronic kaziját hallhattam .Na onnan indult az egész. Azonnal éreztem ,hogy ez valami más és biztos voltam benne ,hogy én is afroamerikai vagyok:)))

- Többen tudják(vagy éppen nem), hogy Te profi focista is voltál az Újpestben. Először hogy sikerült összeegyeztetni a focit és a zenélést?

-Amikor elkezdtem könnyen ment de ahogy sikeresebb lettem a rapben annál nehezzebbé vált plusz jött egy komoly térd sérülés így egyenes út volt a Rap bizniszbe a pályáról…

- Kiket hallgatsz legszívesebben a magyar és a nemzetközi/amerikai mezőnyből?

-Inkább külföldi előadókat hallgatok,Dr Dre/Snoop/Ice Cube/ Az új előadók közül Kendrick Lamar,Tyga pár száma de mondom inkább az “aranykorból”csemegézek.

curtisblr

- Mikor és hogyan találkoztál Majkával és BLR-rel? Hogy jött az ötlet, hogy közösen dolgozzatok?

– Blr-el sokkal elöbb megismerkedtem mint Majesszel kb olyan 18 lehettem.Vele jópár slágert gyártottunk közösen az UGben és csak utána került képbe Majesz kb 3 éve azóta meg mindenki vágja…Belehalok 23 millió/Nekem ez jár 7 millió stb stb:)))

- Nem olyan régen jelent meg az új szóló-kliped. Pár kulisszatitkot elárulnál a forgatásról? Kivel dolgoztál együtt a videón?

-Az Utca álma klippet Indián készítette és a Los tiki pictures. Újpesten készült az egész klip és csak ismerősök szerepeltek benne.sajnálom,hogy a Youtube leszedte ezt a klippet is a reklámok Miatt így nulláról kellett kezdenem a nézettséget de jól pörög így is.

- Kik azok a magyar vagy külföldi zeneszerzők, akikkel szívesen dolgoznál?

-Itthon akikkel szivesen dolgoznék nem sokan vannak és már dolgoztam velük.Majka,GwM,NKS,BLR vannak még páran de ők a legfontosabbak nekem.

. - Vannak példaképeid? Ha igen, akkor kik azok?

-Nincs példaképem!Magamban hiszek és az elvégzett munkában. A fanok akik velem voltak és vannak ők a legfontosabbak!!! 

- Magyarország egyik legsikeresebb rappereként tele vagy fellépésekkel, ha akad némi szabadidőd, akkor mivel ütöd el?

-Nem sok időm van de azt próbálom beosztani.A menyasszonyommal vagyok legtöbbet meg a barátaimmal.ebbe minden belefér:))))

- Mit várhatunk Tőled 2014-ben?

Szóló klippek/szóló dalok. Majkával közös klippek közös dalok és GwMnek segítem a munkáját. Vele is készülnek dalok és klippek. Már Szeptemberig tele vagyok fellépésekkel szóval nagy menet van:)))

Köszönjük és további sok sikert kívánunk!

Vélemény, hozzászólás?

