T.I. feat B.o.B, Kendrick Lamar, Kris Stephens – Memories Back Then[MUSIC VIDEO]

Posted: április 23, 2013 in Uncategorized, Videóklip
Címke: , , , ,

mbtvideo

Végre megérkezett az általam már 125 alkalommal felmagasztalt szupercollab videója!!! T.I. + B.o.B + Kendrick Lamar + Kris Stephens = GIGA-MEGASLÁGER! A dal tényleg azok közé a számok közé tartozik, amelyekből csak kevés érkezik egy évben. Ami még rátett egy lapáttal az a klip! A cucc rendezője PhillyFlyBoy volt, aki kitűnő munkát végzett. Irdatlanul látványos helyszínek, jó történetek. Kérdem én: Mi kell még?

Reklámok
Hozzászólások
  1. én szerint:

    nem tudjátok miért lett más a beat? 😕

  2. Physicist szerint:

    Szerintem sokkal jobb lett az új beattel! Tudtam én, hogy valami nem stimmel a számmal. Így már szuper.

Vélemény, hozzászólás?

